Klacht POSTNL: Ongefrankeerde post verzonden of ontvangen

Klachtnummer
# 47190
Gebruiker
Bloem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoi
Ik heb een papier ontvangen dat ik €1,92 moet betalen. Als ik inlog op jullie site krijg ik het poststuk niet te zien en wil eerst weten wat het is.

Wim Blom

De oplossing

Eerst over wat het gaat

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Blom,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U heeft een vraag over een ontvangen portokaart. Graag informeer ik u hierover.Aan de hand van de betaalcode heb ik onze administratie geraadpleegd. Daaruit blijkt dat het portoverzoek betrekking heeft op een poststuk welke aan u is geadresseerd. De zending is gefrankeerd met een Decemberzegel. Het versturen tegen het voordelige decembertarief liep tot en met 6 januari. Het tarief voor een poststuk van 0-20 gram is nu € 0,64.Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.Met vriendelijke groet,Willemien
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?