Klacht POSTNL: Ongeldige "we hebben u gemist" kaartjes
Details
Klacht
Het gebeurt mij te vaak dat ik om de aangegeven tijd zit te wachten op mijn pakketje maar dat ik een briefje in de deur krijg met we hebben u gemist.(Ook voor de corona uitbarsting)
Ik ben al een keer achter de bezorger aan gerend en kreeg toen te horen dat hij het zo snel niet kon vinden.
Ik denk dat dit iedere keer gebeurd aangezien mijn buren beide altijd thuis zijn en daar wordt mijn pakketje nooit achter gelaten. Pure tijdnood gok ik, maar ik heb het zelf ook druk zat en heb naast dat ik het zelf moet gaan ophalen ook mijn pakketje een dag later binnen.
Gewenste oplossing
Geef bezorgers meer tijd de pakketjes te zoeken zodat ze die gewoon kunnen afleveren zoals beloofd.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.