Klacht POSTNL: Ongeldige "we hebben u gemist" kaartjes

T.Kal

Het gebeurt mij te vaak dat ik om de aangegeven tijd zit te wachten op mijn pakketje maar dat ik een briefje in de deur krijg met we hebben u gemist.
(Ook voor de corona uitbarsting)
Ik ben al een keer achter de bezorger aan gerend en kreeg toen te horen dat hij het zo snel niet kon vinden.
Ik denk dat dit iedere keer gebeurd aangezien mijn buren beide altijd thuis zijn en daar wordt mijn pakketje nooit achter gelaten. Pure tijdnood gok ik, maar ik heb het zelf ook druk zat en heb naast dat ik het zelf moet gaan ophalen ook mijn pakketje een dag later binnen.

Geef bezorgers meer tijd de pakketjes te zoeken zodat ze die gewoon kunnen afleveren zoals beloofd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten regelmatig niet goed verloopt. U geeft aan dat de bezorger uw pakket niet heeft aangeboden, maar wel een briefje in de brievenbus heeft achtergelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een melding maken om de situatie met de bezorger te bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace-code van het pakket?

- Kunt u bevestigen dat de bel goed werkt?

- Wat is uw e-mailadres?

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren