Klacht POSTNL: Ongelofelijk schandalig bedrijf

Pascallebenckhuijsen

Ik heb een pakket verstuurd met track en tracé code nu is het pakket helaas niet ontvangen door de klant maar de QR CODE heb ik gescand en daar staat dat het pakket bezorgd is NOT dus. Post nl gebeld zouden onderzoek starten ( pakket twv 135 euro) nu krijg je kei hard te horen pech pakket is volgens onze info geleverd en ze vergoeden niets dus geld kwijt . Wat is dit voor een waardeloze service ongelooflijk kansloos en geen woorden voor. Al de zoveelste keer maar te onbeschoft dat je je geld niet terugkrijgt door HUN fout

Geld teruggeven/ storten

- De track & trace code van het betreffende pakket
    - Uw e-mail adres

Bij deze track en tracé
    En mijn e-mail is pascallebenckhuijsen@hotmail.com
    Pascallebenckhuijsen
    Bij deze en mijn e-mail is
    Pascallebenckhuijsen@hotmail.com
    Geachte mevrouw,

Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik heb een melding voor u naar het depot gestuurd om te vragen wat er met de zending is gebeurd.

Binnen 2 werkdagen zal er een reactie terug zijn vanuit het depot. Zou u dan terug willen komen met dit nummer 08337493, dit mag ook via een andere kanaal omdat dat sneller is.

Pascallebenckhuijsen
Wederom bellen wat ik allang gedaan hèb en nul op mijn orkest kreeg dus kansloze oplossing en niets betalen al de zoveelste keer dat het fout gaat bij PostNL