Klacht POSTNL: Ongelofelijk schandalig bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401819
Gebruiker
Pascallebenckhuijsen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een pakket verstuurd met track en tracé code nu is het pakket helaas niet ontvangen door de klant maar de QR CODE heb ik gescand en daar staat dat het pakket bezorgd is NOT dus. Post nl gebeld zouden onderzoek starten ( pakket twv 135 euro) nu krijg je kei hard te horen pech pakket is volgens onze info geleverd en ze vergoeden niets dus geld kwijt . Wat is dit voor een waardeloze service ongelooflijk kansloos en geen woorden voor. Al de zoveelste keer maar te onbeschoft dat je je geld niet terugkrijgt door HUN fout

De oplossing

Geld teruggeven/ storten

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track & trace code van het betreffende pakket
    - Uw e-mail adres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Pascallebenckhuijsen
    Datum
    Bij deze track en tracé
    En mijn e-mail is pascallebenckhuijsen@hotmail.com
  3. Auteur
    Pascallebenckhuijsen
    Datum
    Bij deze en mijn e-mail is
    Pascallebenckhuijsen@hotmail.com
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik heb een melding voor u naar het depot gestuurd om te vragen wat er met de zending is gebeurd.

    Binnen 2 werkdagen zal er een reactie terug zijn vanuit het depot. Zou u dan terug willen komen met dit nummer 08337493, dit mag ook via een andere kanaal omdat dat sneller is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pascallebenckhuijsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wederom bellen wat ik allang gedaan hèb en nul op mijn orkest kreeg dus kansloze oplossing en niets betalen al de zoveelste keer dat het fout gaat bij PostNL
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen