Klacht POSTNL: ongeloofwaardigheid

Distributiebedrijf

Een pakket had ik uit het buitenland via POSTNL moeten krijgen, maar doordat er niemand aanwezig was heb ik een notitie gekregen dat ik mijn pakket op een POSTNL locatie kan ophalen. De barcode heeft de bezorger niet erop geschreven, waardoor ik het pakketje niet meekreeg. Met ene Jaqueline van PostNL contact gehad en zij zouden met de desbetreffende locatie contact opnemen om een uitzondering te treffen met ID, KVK of rijbewijs. Daarna neemt PostNL contact op met de medewerker van de locatie en verteld dat er echt geen uitzondering mag worden gemaakt. Precies het tegenovergetelde wat ze met mij afgesproken hadden. Dit is toch waanzinnig.

het inzien van hun fouten

Geachte heer, mevrouw Ngo,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de berichtgeving niet is ingevuld door de bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Graag ontvang ik de KG-code van u ter verificatie en of klachtregistratie. Deze is doorgaans voorgedrukt op de berichtgeving.

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.