Klacht POSTNL: Ongepaste pakketbezorging en handtekening vervalsing.

Rijkerd

Ongepaste pakketbezorging en handtekening vervalsing.
Een pakketbezorger van Post-NL heeft vandaag een tweetal pakketten bezorgd, buiten bij mijn voordeur.
Vervolgens is mijn onder mijn naam getekend voor ontvangst.

De desbetreffende regiomanager wordt aangesproken op een zoveelste melding in zijn regio en de betreffende pakketbezorger wordt tevens aangesproken op zijn gedrag en met gepaste maatregelen hiervan bewust gemaakt.

Rijkerd
    Geachte heer/mevrouw Borne,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat beide zendingen onbeheerd bij uw voordeur zijn achtergelaten en dat u zelf geen handtekening voor ontvangst geplaatst heeft. Ik wil u graag mijn excuses aanbieden voor deze situatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat de afzender in de tussentijd contact met ons heeft opgenomen over de bezorgwijze van beide pakketten. Hier is inmiddels een klacht over aangemaakt, de betreffende bezorger zal hier door zijn/haar leidinggevende op aangesproken worden. Dit wordt verder intern afgehandeld, dit houdt ook in dat u hier in eerste instantie geen extra reactie op krijgt. Wel mag u ervan uit gaan dat dit niet opnieuw zal gebeuren en de bezorging op uw adres vanaf nu weer op de juiste wijze zal verlopen.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

René