Klacht POSTNL: ongevraagd afhalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119977
Gebruiker
WD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs een brief ontvangen dat mijn pakket op een afhaallocatie "in de buurt" kan worden afgehaald. Dit in verband met de inmiddels opgelopen vertraging van een week! Maar deze afhaallocatie is ontzettend ver (met de fiets), plus blijft het pakket daar ongevraagd 3 dagen liggen alvorens deze weer op mijn huisadres wordt aangeboden. Ik vermoed dat PostNL met alle vertraging ook slechter bereikbaar is, dus ik hoef er niet vanuit te gaan dat mijn klacht op tijd zal worden behandeld. Dus bovenop de vertraging die is ontstaan, geeft PostNL mij er nog 3 dagen extra vertraging bij. Ik vind het ongepast dat dit opgedrongen wordt, dit heeft niets te maken met het wegwerken van achterstanden waar herhaaldelijk over getwittert wordt. Bepaald geen sierlijke actie van PostNL.

De oplossing

Ik wens mijn pakket niet nog 3 dagen later te ontvangen, plus ik wens compensatie (korting op een product versturen brieven/pakketten).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen