POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht POSTNL: ongevraagd afhalen
Details
De klacht
Onlangs een brief ontvangen dat mijn pakket op een afhaallocatie "in de buurt" kan worden afgehaald. Dit in verband met de inmiddels opgelopen vertraging van een week! Maar deze afhaallocatie is ontzettend ver (met de fiets), plus blijft het pakket daar ongevraagd 3 dagen liggen alvorens deze weer op mijn huisadres wordt aangeboden. Ik vermoed dat PostNL met alle vertraging ook slechter bereikbaar is, dus ik hoef er niet vanuit te gaan dat mijn klacht op tijd zal worden behandeld. Dus bovenop de vertraging die is ontstaan, geeft PostNL mij er nog 3 dagen extra vertraging bij. Ik vind het ongepast dat dit opgedrongen wordt, dit heeft niets te maken met het wegwerken van achterstanden waar herhaaldelijk over getwittert wordt. Bepaald geen sierlijke actie van PostNL.De oplossing
Ik wens mijn pakket niet nog 3 dagen later te ontvangen, plus ik wens compensatie (korting op een product versturen brieven/pakketten).Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.