Klacht POSTNL: Ongewenste post

Klachtnummer
# 182732
Gebruiker
Hanneke
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De laatste tijd krijg ik steeds reclame terwijl ik een sticker op mijn deur heb.
Die zit er toch niet voor niets!
Ik ben juist tegen alle reclame omdat ik heel milieu bewust leef en al dat papier hoeft van mij niet.

De oplossing

Ik wens absoluut geen ongewenste post meer te ontvangen

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hauck,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u, ondanks de sticker op uw deur, alsnog ongeadresseerde post ontvangt. Omdat u milieubewust leeft, kan ik me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is.

    Graag hoor ik van u of deze post daadwerkelijk door ons afgeleverd wordt. U kunt ons herkennen aan de oranje zwarte PostNL kleding van de postbode. Mocht dit het geval zijn; dan maak ik een melding voor u zodat de bezorger er op wordt aangesproken en het niet weer zal gebeuren.

    Ik hoor u graag van u.

    Met vriendelijke groeten,
    Donna
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Hanneke
    Datum
    Natuurlijk komt het van postnl af het staat op de afzender en als ik toevallig thuis ben geef ik het altijd terug aan de postbode hij zegt zelf tegen mij ik doe er niks mee je mag het ook zelf weg gooien anders doe ik het wel.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hauck,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Graag verneem ik nog van u op welke datum u deze ongeadresseerde post heeft ontvangen en om welke folder(s) het gaat. Met deze informatie kan ik gerichte actie ondernemen om de bezorging op uw adres te verbeteren.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    Klantenservice PostNL