Klacht POSTNL: Ongewenste post

Hanneke

De laatste tijd krijg ik steeds reclame terwijl ik een sticker op mijn deur heb.
Die zit er toch niet voor niets!
Ik ben juist tegen alle reclame omdat ik heel milieu bewust leef en al dat papier hoeft van mij niet.

Ik wens absoluut geen ongewenste post meer te ontvangen

Geachte mevrouw Hauck,

Uit uw bericht begrijp ik dat u, ondanks de sticker op uw deur, alsnog ongeadresseerde post ontvangt. Omdat u milieubewust leeft, kan ik me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is.

Graag hoor ik van u of deze post daadwerkelijk door ons afgeleverd wordt. U kunt ons herkennen aan de oranje zwarte PostNL kleding van de postbode. Mocht dit het geval zijn; dan maak ik een melding voor u zodat de bezorger er op wordt aangesproken en het niet weer zal gebeuren.

Ik hoor u graag van u.

Met vriendelijke groeten,
    Donna
    Klantenservice PostNL
    Hanneke
    Natuurlijk komt het van postnl af het staat op de afzender en als ik toevallig thuis ben geef ik het altijd terug aan de postbode hij zegt zelf tegen mij ik doe er niks mee je mag het ook zelf weg gooien anders doe ik het wel.
    Geachte mevrouw Hauck,

Hartelijk dank voor uw reactie. Graag verneem ik nog van u op welke datum u deze ongeadresseerde post heeft ontvangen en om welke folder(s) het gaat. Met deze informatie kan ik gerichte actie ondernemen om de bezorging op uw adres te verbeteren.

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    Klantenservice PostNL