Klacht POSTNL: Onjuiste behandeling post nl

Maureenchase

Postnl zou donderdag bezorgen, echter was dat opeens veranderd naar zaterdag. Zaterdag de hele dag thuis gebleven, maar geen bezorger. Wel kreeg ik een.briefje dat ik niet thuis was en ze het op een ander moment weer proberen. Er zat geen briefje in de brievenbus en ik mijn buren zijn de hele dag thuis geweest. De chauffeur liegt overduidelijk. Ik had jurkje speciaal besteld voor een feestje op zaterdag.

Excuus en compensatie.

Geachte mevrouw Schlaman,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Uw bericht is mij echter niet geheel duidelijk. U geeft eerst aan dat uw wel een briefje heeft ontvangen en vervolgens dat u geen briefje in de brievenbus heeft gevonden. Bedoelt u wellicht dat u in track en trace heeft gezien dat de bezorging niet zou zijn gelukt? Zou u dit toe willen lichten en mij tevens de track en trace van het betreffende pakket willen sturen?

Ik zie uw bericht graag tegemoet.

Annet