Klacht POSTNL: ONJUISTE BEZORGING EN INFORMATIEVERSTREKKING POSTNL

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 359601
Gebruiker
Roos2018
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL heeft afgelopen maandag een pakketje van ons aangeboden elders in de straat. Althans.. ik hoop ergens in de straat.. Wij waren immers niet thuis. Nu blijkt echter dat het huisnummer (huisnr. 10) wat PostNL heeft opgegeven in de app niet het pakketje te hebben. Ook is het niet op 10a bezorgd en de rest van de omliggende huisnummers heeft ook niets ontvangen. We hebben geen kaartje in de brievenbus gekregen van PostNL, alleen in de app is aangeven dat hij maandag 1 april (geen grap) om 13:46 uur is afgegeven ergens..(Huisnr. 10 klopt dus niet..). Inmiddels ben ik een week bezig om mijn pakket te krijgen en heb ik meerdere malen (!!!) contact opgenomen met PostNL. Zij geven aan niets te kunnen doen. Gezien de standaard verzending kan alleen de verzender actie ondernemen. Dit gaat hij dan ook doen. Het kan toch niet zo zijn dat een pakketje/doos van 11,5 kg zoek is?!?!?!?!

De oplossing

Mijn pakket/bestelling alsnog bezorgen door uit te zoeken wat er is gebeurd met de bezorging op maandag 1 april jl. om 13:46u zoals aangegeven in de PostNL app.
Naast de informatie in de PostNL app heb ik ook de nodige informatie van de verzender, mocht dit nodig zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet bij uw buren op nummer 10 bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat de afzender onze zakelijke klant is, raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan hierover contact opnemen met onze zakelijke klantenservice. Via die weg zal er een bericht worden uitgezet naar de betrokken bezorger, om te vragen waar hij het pakket dan wel bezorgd heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roos2018
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele oplossing is geboden. Zowel verzender als de ontvanger (ik) zijn geen steek verder gekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen