Klacht POSTNL: Onjuiste bezorging post door Post.nl

Klachtnummer
# 76194
Gebruiker
Sylvia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kennelijk is het te veel moeite voor de postbode alhier om tot het einde van de rij te gaan en krijgen wij vrijwel wekelijks de post van 1 deur verderop bezorgd. Bovendien verdwijnen er regelmatig poststukken (pakketten en brievenbuspost), de bezorging in onze wijk is een grote puinhoop.

De oplossing

Gewoon je werk naar behoren doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw De Haan-Oudhoff,Bedankt voor uw reactie op Klachtenkompas. U geeft aan dat het regelmatig voorkomt dat de post van uw buren bij u wordt bezorgd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals afgesproken heb ik een melding gemaakt voor de leidinggevende van de bezorgers. De melding zal worden besproken met de verantwoordelijke bezorger. Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de bezorging van uw post en of pakketten.Met vriendelijke groet,
    Tineke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?