Klacht POSTNL: Onjuiste bezorging Post NL

Klachtnummer
# 181621
Gebruiker
Tankink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag zou tussen 16.00 en 18.00 uur een pakket bezorgd worden. Achteraf is bezorger om 14.09 uur geweest. Wordt nu morgen bezorgd tussen 08.30 en 17.30 uur. Moeten dus in onze vakantie extra thuis blijven. Tijdstip kunnen we niet meer serieus nemen. Wel gebeld met klantenservice, maar deden erg laconiek en niet meedenkend om het pakket vandaag nog bezorgd te krijgen.

De oplossing

Graag zouden wij compensatie krijgen omdat we morgen een dag uit gepland hebben en nu thuis moeten blijven voor het pakket die onze dochter a.s. maandag nodig heeft voor school.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Tankink,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat de bezorger uw zending buiten het aangegeven tijdvak heeft afgeleverd.

    Helaas moet ik u er op wijzen dat de aflevertijdvakken op postnl.nl/ontvangen indicatief zijn. Door onder meer drukte en verstoringen op de afleverroute kan hier vanaf worden geweken. Mocht u hierdoor de bezorger missen, dan ontvangt u een kennisgeving. Hiermee kunt u zelf, behalve bij zendingen uit het buitenland, een alternatief aflevertijdvak of –locatie kiezen, dit kan ook een postkantoor zijn.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL