Klacht POSTNL: Onjuiste informatie en wijzen naar andere

sad Niet opgelost
Mulder1234

Mijn klacht is...
Dat er weinig of geen moeite word gedaan als je informatie wilt over je pakket.
Er altijd maar gewezen word naar een ander.
1 ' als je een buitenlandse track and trace hebt
Amper in het systeem gekeken word voor omnummering.
2 zeggen dat het bij de douane ligt en na telefonisch contact blijkt dat het al lang is vrijgegeven.
3 weken lang bij nlamsa ligt.
Na 14 telefoontjes naar diversen bedrijfen weet ik dat mijn pakket ligt te wachten om gesorteerd te worden.
Wat in 1 telefoontje opgelost had kunnen worden als de medewerker wat meer moeite had gedaan en of betere toegang had gehad in het internationale track and trace systeem.
Jammer hoor.

Met vriendelijke groet
N Mulder

Betere communicatie
Snellere afhandeling.
Geen verwijzingen naar andere organen.
En zeker niet liegen.

Geachte heer, mevrouw Mulder,

Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft hierin aan dat u een zending vanuit het buitenland verwacht. U heeft hierover diverse malen contact gehad, maar er werd geen duidelijkheid verschaft over de status van uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

We kunnen de zending pas omnummeren wanneer de zending in Nederland verwerkt is. Mocht u weer eens een zending vanuit het buitenland verwachten, kunt u dit ook zelf nakijken via de website www.internationalparceltracking.com. Op de plek van de 3S-code plaatst u dan de buitenlandse code. Verder kunt u uw eigen postcode invullen en Nederland aanvinken. Zodra uw zending dan in Nederland is verwerkt, kunt u daar alle informatie in terug vinden.

Wanneer de zending (nog) niet in ons systeem te vinden is, kunnen we ook geen zending omnummeren voor u. Ik ga ervan uit dat mijn collega’s u daarom nog niet eerder hebben kunnen informeren over de status van uw zending.

Waarom het volgens uw informatie 3 weken bij nlamsa lag, kan ik vanuit hier niet zien. Zoals aangegeven, kunnen wij het pakket pas volgen zodra het hier is aangekomen. Volgens mijn gegevens is deze zending op 6 februari in Nederland binnengekomen. Vervolgens is het naar de afdeling inklaring gegaan en op 9 februari hebben zij de verwerking van uw pakket succesvol afgerond. Vaak duurt het dan nog 4 werkdagen voordat het wordt afgeleverd. Ik verwacht dan ook dat de zending deze week bij u bezorgd wordt.

Uiteraard excuses voor het ontstane ongemak en de onduidelijkheid. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL

Mulder1234
Erg jammer dat dit niet goed geinterprereerd word. Punt 3 dat het pakketje bij nlamsa ligt. En dat er op 11 februari tegen mij gezegd word dat deze nog door de douane moet terwijl deze op 9 februari al was vrijgegeven. Dat de halve wereld ( andere track and trace kanalen) weet dat mijn pakketje bij postnl ligt, behalve postnl zelf. Dat ik uiteindelijk na rondjes te rennen in een wir war van verwijzingen mijn info toch heb maar niet van postnl zelf. Dat is mijn punt niets meer niets minder. Ondertussen staat de track and trace nog steeds op........ Dat postnl dit pakket nog steeds niet heeft ontvangen😀 Maar jij in ik weten wel beter.