Klacht POSTNL: Onkosten bij slecht werkende site Postnl worden niet vergoed en gratis oplossing is er niet
Details
De klacht
3 dagen geleden geprobeerd een pakketje te versturen met online label a 6,50 euro.Kreeg meteen foutmelding dat er een probleem was met website en dat ik de reeds gedane betaling kon terug vragen middels link naar restitutieformulier,deze kon ik echter niet terugsturen omdat de transactiecode een verplicht veld is.
Klantenservice, via chat onbereikbaar dan maar bellen, heb in totaal 2 keer moeten bellen a 26 minuten + 2X 45 cent startkosten voor het 0900 nummer.
Deze onkosten wil ik vergoed, het is tenslotte hun fout.
Meerdere keren gemaild maar verschuilen zich achter algemene voorwaarden die betrekking heeft tot online verzendservice, er heeft echter nooit een transactie plaatsgevonden dus hierachter verschuilen is onzin.
Ik wil mijn onkosten a 6,10 euro vergoed, hopelijk komt de beloofde 6,50 euro die ik al betaald had wel binnen 2 weken terug.
Zo kostte een pakje sturen via Postnl mij niet de beloofde 6,50 euro maar 13,15 euro ( aan de balie verzendkosten 6,95)
De oplossing
Niet verschuilen achter de (verkeerde) regeltjes en of uw klanten hun gemaakte onkosten vergoeden of een gratis oplossing aanbieden voor dit soort problemen, die uw slecht functionerende website veroorzaken.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.