Klacht POSTNL: Online 'gefrankeerde' brief komt niet aan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 494801
Gebruiker
Wandelaar01
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor het eerst een brief online 'gefrankeerd'. Moest een code op de plek van de postzegel schrijven. De brief is nooit aangekomen. PostNL zegt dit niet te kunnen oplossen, omdat er geen Track & Trace code is. Het gaat mij niet om die €0,91 maar heb geen enkel vertrouwen in online frankeren. Met kerst en verjaardagen en zo stuur ik voortaan maar mailtjes of appjes.

Gewenste oplossing

Ik wil weten wat er mis is gegaan, zodat ik wel vertrouwen krijg in online frankeren.
Geboden oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van de brief die u heeft verzonden met een postzegelcode.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat deze brief niet is aangekomen bij de geadresseerde. Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Dit heeft niet te maken met het feit dat u de zending online heeft gefrankeerd. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dit wel mogelijk.

    Ik heb uw klacht intern gerapporteerd. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen. Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega’s uit dat gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard. Mocht het nogmaals voorkomen dat uw post niet is afgeleverd, dan wil ik u vragen om contact met ons op te nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen