Opgelost door POSTNL: Online moest ik 1 euro te veel betalen, ik wil deze euro terug.

# 519302
Bezorgingmislukt#2020

Ik heb strafporto kosten moeten betalen. Er staat dat ik 4,8 euro moet betalen, maar uiteindelijk moet ik een euro meer betalen. Waarom is onduidelijk en kan ik ook niet aanpassen.

Ik heb recht op teruggave van 1 euro.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat €1,00 meer heeft betaald dan het bedrag op de portokaart. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Ik heb de gegevens bekeken en zie inderdaad ook een bedrag van €4,80 staan. Kunt u als bijlage een afbeelding sturen van de afschrijving waarop te zien is dat u €5,80 heeft betaald?

- Wat is uw e-mailadres?

Bedankt voor de aanvullende informatie. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Mijn excuses voor het feit dat er teveel kosten zijn afgeschreven. Ik zag in de status ook nog dat er vermeld stond dat de zending helemaal niet gefrankeerd zou zijn, wat ook niet het geval is, zie ik op de foto. Om deze reden heb ik voor het gehele bedrag dat bij u is afgeschreven restitutie aangevraagd. Dit bedrag zal uiterlijk binnen drie weken op uw rekening worden teruggestort.

Bezorgingmislukt#2020
Ik heb een volledige vergoeding gekregen.