Klacht POSTNL: Online restitutie Post.nl is zeer langzaam met crediteren
Details
Klacht
Labels aanmaken via jouwpost.nl.Na een storing op 06-06-2018 op de website van Post.nl alles weer opnieuw ingevuld,bleken er 2 labels toch nog in te staan en dus dubbel betaalt en geprint.Na contact met de klantenservice een online restitutie ingevuld.
03-07-2018 weer contact met de klantenservice waarom er nog niet is terug betaalden werd verzocht opnieuw in te dienen.Nu 2-8 voor de 3e keer weer moeten invullen en zijn nu dus 2 maanden verder.Gevraagd om een verzendbevestiging, maar helaas.Ben bang weer in september te moet vragen waar de betaling blijft.
Gewenste oplossing
Graag retour betalen van 2 aangetekende labels van 8.15 per stuk.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.