Klacht POSTNL: Online restitutie Post.nl is zeer langzaam met crediteren

John de verzender

Labels aanmaken via jouwpost.nl.

Na een storing op 06-06-2018 op de website van Post.nl alles weer opnieuw ingevuld,bleken er 2 labels toch nog in te staan en dus dubbel betaalt en geprint.Na contact met de klantenservice een online restitutie ingevuld.
03-07-2018 weer contact met de klantenservice waarom er nog niet is terug betaalden werd verzocht opnieuw in te dienen.Nu 2-8 voor de 3e keer weer moeten invullen en zijn nu dus 2 maanden verder.Gevraagd om een verzendbevestiging, maar helaas.Ben bang weer in september te moet vragen waar de betaling blijft.

Graag retour betalen van 2 aangetekende labels van 8.15 per stuk.
Of ik even weer een online aanvraag voor restitutie wil invullen. Helaas is dezelfde storing als in juni nog steeds van kracht op deze site van Post.nl. Deze site geeft aan dat ik het maximale invoeren van karakters heb overschreden, maar is helemaal niet zo. Graag onderhand eens een oplossing i.p.v. blijven aanmodderen, want je site is niet goed

Geachte heer/mevrouw van Doremalen,

Vriendelijke bedankt voor uw bericht. Ik vind het enorm kwalijk te vernemen dat uw restitutie nog niet is ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

Graag kijk ik voor u na waarom het bedrag nog niet op uw rekening staat en wat wij kunnen doen om dit te versnellen. Zou u ons daarvoor de ordernummers van de pakketlabels willen toesturen?

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groeten,

Tycho
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer van Doremalen,

Bedankt voor uw reactie.

Uit uw bericht begrijp ik dat u het bovenstaande bericht precies zo hebt verzonden naar onze afdeling. Zou u mij kunnen vertellen naar welk e-mail adres dit is geweest? Het is namelijk niet de bedoeling dat restitutie aangevraagd wordt via een e-mail. U kunt alleen restitutie aanvragen via onze website: https://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/

Mocht u een zakelijke klant van PostNL zijn, dan raad ik u aan om contact op te nemen met mijn collega's van PostNL Zakelijk. U kunt hen bereiken via: https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk

Thera
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer Van Doremalen,

Bedankt voor het sturen van uw reactie. Graag ga ik hieronder in op uw bericht.

Volgens het systeem waarin restitutieverzoeken worden verwerkt, kan ik de verzoeken voor de trakcing nummers 3SOPKC2156290 en 3SOPKC0134008 niet terugvinden. Het spijt mij dat uw aanvragen niet zijn verwerkt. Ondanks dat er een storing was op het moment dat u de verzoeken wilde indienen en u een e-mailadres werd gegevens vanuit de klantenservice, kan ik het niet terugvinden.

Ik wil u daarom nogmaals vragen om de verzoeken door te geven via: https://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/. Op dit moment zijn er geen storingen. Mocht u wel een foutmelding te zien krijgen, dan wil ik u vragen het via een andere browser of computer te proberen.

Ik ga ervan uit dat ik u voldoende heb geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice. Ook via onder andere Twitter en Facebook zijn wij 24/7 te bereiken.

Sjoukje