Opgelost door POSTNL: online versturen van post wat fout gaat maar je geld terug krijgen ho maar!!

petra

Ik heb op 23 april via postnl online een aanvraag gedaan om een etiket te printen voor het versturen van een pakketje wat door de bus gaat. Ik heb deze ook via ideal betaald maar na de betaling liep het programma vast, ik kon het etiket dus niet uitdraaien. Vervolgens ben ik nu dus bijna 2 maanden bezig om het bedrag van € 1,62 !!! terug te krijgen, postnl kan zien dat ik het etiket niet heb uitgedraaid dus waarom doen ze dan zo moeilijk, Ik heb het restitutie formulier opgestuurd (moest ook nog naar een postbus nummer!!!) maar geen reactie laat staan mijn geld terug gekregen, ik heb vandaag mijn 5e mailtje naar de klantenservice de deur uitgedaan, ik vraag me af of ik nu ook administratie kosten e.d. kan vragen.

In ieder geval € 1,62 terug op mijn rekening maar ik vind dat er ook wel iets tegenover mag staan dat ik al deze moeite hiervoor moet doen en vooral voor andere klanten....DOE NIET ZO MOEILIJK en laat de mensen hun restitutieformulier naar een antwoordnummer sturen of nog beter naar een email adres het is belachelijk dat je een postbus nummer doorgeeft waar de klant voor moet betalen.

Geachte mevrouw Bal,Hartelijk dank voor uw melding.Met de door u gegeven informatie ben ik in onze systemen gaan zoeken en zag dat er een melding was geregistreerd.De collega die de melding heeft behandeld heeft de uitslag ervan gecommuniceerd via een bericht op uw voicemail.Gezien de melding op deze site doe ik even de aanname dat u dat bericht niet heeft gehoord.Ik heb alle informatie aan de collegae van onze afdeling Online Verzend Service Restitutie doorgezet en zij zullen u zo spoedig mogelijk berichten over de vervolgstappen.Een email contact voor OVS restitutie is inmiddels ingeregeld.
    De collegae zullen via dat adres bij u terug komen.Met vriendelijke groet,Frouktje
    petra
    ben nu sneller benaderd en i.p.v. nog 3 weken te moeten wachten op een antwoord wordt het bedrag (als het goed is) binnen 3 weken over gemaakt. Eind goed al goed :)