Opgelost door POSTNL: online versturen van post wat fout gaat maar je geld terug krijgen ho maar!!
Details
Klacht
Ik heb op 23 april via postnl online een aanvraag gedaan om een etiket te printen voor het versturen van een pakketje wat door de bus gaat. Ik heb deze ook via ideal betaald maar na de betaling liep het programma vast, ik kon het etiket dus niet uitdraaien. Vervolgens ben ik nu dus bijna 2 maanden bezig om het bedrag van € 1,62 !!! terug te krijgen, postnl kan zien dat ik het etiket niet heb uitgedraaid dus waarom doen ze dan zo moeilijk, Ik heb het restitutie formulier opgestuurd (moest ook nog naar een postbus nummer!!!) maar geen reactie laat staan mijn geld terug gekregen, ik heb vandaag mijn 5e mailtje naar de klantenservice de deur uitgedaan, ik vraag me af of ik nu ook administratie kosten e.d. kan vragen.Gewenste oplossing
In ieder geval € 1,62 terug op mijn rekening maar ik vind dat er ook wel iets tegenover mag staan dat ik al deze moeite hiervoor moet doen en vooral voor andere klanten....DOE NIET ZO MOEILIJK en laat de mensen hun restitutieformulier naar een antwoordnummer sturen of nog beter naar een email adres het is belachelijk dat je een postbus nummer doorgeeft waar de klant voor moet betalen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.