Klacht POSTNL: Onnodig extra kosten door retourzending binnen 7 dagen.

Klachtnummer
# 603847
Gebruiker
William Wold
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al na 7 dagen wordt het pakketje uit Thailand, na inklaringskosten en BTW betaald te hebben teruggestuurd. Op de dag van bezorging bericht gehad, geen mogelijkheid om aan te geven waar het heen moet, zoals naar de buren. En ik ben in het buitenland met Vakantie. Er wordt geen oplossing geboden het gaat weer terug, en dan nog een keer BTW en inklaringskosten betalen. Dit is de meest slechte service van alle bezorg bedrijven. En er wordt niet nagedacht over een oplossing.

Gewenste oplossing

Vergoeding van extra inklaring en dubbele BTW. Of verzin een oplossing voor mensen die op vakantie zijn en niet binnen 6 dagen het pakket kunnen ophalen zoveel zullen dat er niet zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen