Klacht POSTNL: onprofessioneel

Klachtnummer
# 280288
Gebruiker
K. Sarelse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postnl track en trace geeft aan dat ik pakket moet hebben ontvangen door de brievenbus. Echter ik heb niks ontvangen. Navraag bij buren gedaan ook zij hebben niks ontvangen voor mij. Postnl gebeld meerdere malen en elke keer een ander excuus, de eerste zei dat de postbezorgers weleens een pakket scannen als bezorgd terwijl deze nog niet bezorgd is dus ik moest nog even geduld hebben, de volgende medewerjer meldde dat het depot het pakket scant en dat dit een onjuiste scan kan zijn en dat daardoor een pakket als bezorgd kan zijn gescand terwijl het pakket nog niet bezorgd is. Ik vind dit een erg verontrustende gang van zaken. En dien om deze reden een klacht in over Post nl.

De oplossing

traceren waar mijn pakket is

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Sarelse,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er een zending bij u bezorgd zou moeten zijn maar u heeft niets ontvangen.

    Het is zeker niet fijn dat u de zending niet heeft ontvangen terwijl dat wel staat aangegeven. Mocht u de zending nog niet hebben ontvangen dan kunt u het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan hier een melding voor aanmaken zodat de bezorger wordt gevraagd wat er met de zending is gebeurd.

    Ik hoop dat de zending snel opgespoord wordt en bij u in het bezit is.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?