Klacht POSTNL: onrechtmatig handelen en niet geleverde dienst

Klachtnummer
# 289596
Gebruiker
Tischo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaal postbode tekend zelf voor aangetekende post, probeert barcode te verwijderen (2 x) en dumpt de post gewoon in de bus.
2 maal proberen te versturen, 2 maal klacht ingedient.
ook aangetekende post voor geheel ander adres word in de bus gedumpt.

De oplossing

compensatie, nette behandeling klacht ipv afbreken chat. en vervangend product.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw de Deugd,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat er voor uw zending is getekend en dat deze vervolgens is bezorgd in uw brievenbus. Dit is natuurlijk erg vervelend en wil u namens PostNL mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

    Aan de hand van uw adres heb ik kunnen zien dat u via de Chat inmiddels contact met ons heeft gehad. Via die weg is er dan ook een klacht doorgezet naar de leidinggevende. Zij pakken dit verder op en gaan dit bespreken met de betreffende medewerker. Hierop volgt geen terugkoppeling, maar hopelijk kunnen we zo herhaling voorkomen.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht het opnieuw mis gaan of wanneer u nog vragen heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?