Klacht POSTNL: onrechtmatig scannen van mijn bsn

Klachtnummer
# 497014
Gebruiker
parkinson#0706
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb vandaag 21-11-2020 om 17.50u een pakje ontvangen van hollandsenieuwe.Door bepaalde omstandigheden heeft miijn vrouw het pakje .aangenomen met mijn idkaart.De bezorger heeft de kaart aan beide kanten gescant dus ook mijn bsn nr.
kan dit zomaar

De oplossing

Ik wil graag antwoord op mijn vraag of dit rechtmatig is

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

    Bij sommige pakketten, waaronder enkele van telefoonleveranciers, kan het zijn dat er een identiteitsbewijs gescand wordt. Dit wordt alleen ter verificatie gedaan.

    Als u de Track & Trace code stuurt, dan kunnen wij nog even wat nader naar de situatie kijken.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen