Klacht POSTNL: Onrechtmatige dienst, slechte service, diefstal, fraude

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 357527
Gebruiker
Datdanwwerwel2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketten niet aangekomen. TRACK EN TRACE KLOPT NIET!!!! Post nl neemt geen enkele verantwoordelijkheid en liegt over het feit dat ze de pakket wel zouden hebben afgeleverd. Als klap op de vuurpijl!!!!!!!!!! TEKEND DE POSTBEZORGER, NAMENS MIJšŸ¤” (HANDTEKENING) gewoon een kruisje,,, dat het pakket bezorgd is en door mij in ontvangst genomen..... Wtf????? Hoe is dit in godsnaam mogelijk šŸ¤¬... En dit is al meer dan keer gebeurt.... Telkens verwijst de klantenservice mij naar de gene die het pakket heeft Verzonden en scheept mij als ontvanger van 't pakket gewoon af en zadelt mij eveneens op met het probleem. Ik durf bedrijven als Zalando. Wish, etc...... Bijna niet meer te verwichten over 't feit dat het pakket weer eens niet aangekomnen is!!!!!

De oplossing

Beterschap beloven, gemaakte kosten vergoeden.... Schade claims betalen en haar personeel een betere Cao aanbieden waardoor de wanprestatie ophouden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het heel spijtig dat uw pakket de status 'afgeleverd' heeft en u het pakket niet heeft ontvangen. Het betreft een onverzekerde zending waarvoor geen handtekening voor ontvangst vereist is. In dit soort situaties kan de afzender, onze directe opdrachtgever, contact met ons opnemen om hierover een klacht in te dienen. De afzender kan u in dit geval ook een passende oplossing bieden, omdat het hier een onverzekerde zending betreft. Ik wil u daarom adviseren om met de afzender in contact te blijven met betrekking tot deze situatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Datdanwwerwel2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen oplossing........ Word gewoon terug verwezen naar de gene die 't pakket destijds heeft Verzonden.. Track en Trace betaald........ Echter staat het pakket nog steeds als niet afgeleverd op de post nl site........ Duidelijk bewijs dat het nooit is gescand in het postsortering depo. En niet bij imij s afgeleverd (gescand) voor ontvangst....... Schandalig
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen