Klacht POSTNL: Onrechtmatige dienst, slechte service, diefstal, fraude

Datdanwwerwel2019

Pakketten niet aangekomen. TRACK EN TRACE KLOPT NIET!!!! Post nl neemt geen enkele verantwoordelijkheid en liegt over het feit dat ze de pakket wel zouden hebben afgeleverd. Als klap op de vuurpijl!!!!!!!!!! TEKEND DE POSTBEZORGER, NAMENS MIJšŸ¤” (HANDTEKENING) gewoon een kruisje,,, dat het pakket bezorgd is en door mij in ontvangst genomen..... Wtf????? Hoe is dit in godsnaam mogelijk šŸ¤¬... En dit is al meer dan keer gebeurt.... Telkens verwijst de klantenservice mij naar de gene die het pakket heeft Verzonden en scheept mij als ontvanger van 't pakket gewoon af en zadelt mij eveneens op met het probleem. Ik durf bedrijven als Zalando. Wish, etc...... Bijna niet meer te verwichten over 't feit dat het pakket weer eens niet aangekomnen is!!!!!

Beterschap beloven, gemaakte kosten vergoeden.... Schade claims betalen en haar personeel een betere Cao aanbieden waardoor de wanprestatie ophouden

Geachte heer, mevrouw,

Ik vind het heel spijtig dat uw pakket de status 'afgeleverd' heeft en u het pakket niet heeft ontvangen. Het betreft een onverzekerde zending waarvoor geen handtekening voor ontvangst vereist is. In dit soort situaties kan de afzender, onze directe opdrachtgever, contact met ons opnemen om hierover een klacht in te dienen. De afzender kan u in dit geval ook een passende oplossing bieden, omdat het hier een onverzekerde zending betreft. Ik wil u daarom adviseren om met de afzender in contact te blijven met betrekking tot deze situatie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Datdanwwerwel2019
Totaal geen oplossing........ Word gewoon terug verwezen naar de gene die 't pakket destijds heeft Verzonden.. Track en Trace betaald........ Echter staat het pakket nog steeds als niet afgeleverd op de post nl site........ Duidelijk bewijs dat het nooit is gescand in het postsortering depo. En niet bij imij s afgeleverd (gescand) voor ontvangst....... Schandalig