Klacht POSTNL: onrechtmatige levertijd en product niet compleet

Klachtnummer
# 363642
Gebruiker
Kristel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens de email die ik van Post.nl heb ontvangen zou mijn pakket tussen 11:30 en 14:30 bezorgt worden. Via de Track & Trace code werdt deze tijd elke keer verzet. Uiteindelijk heb ik de HELE dag thuis moeten wachten totdat mijn product geleverd werd. Het gaat om een groot pakket (bed) en ik kon dus niet weg of het bij de buren laten bezorgen. Bij levering was het product ook nog een niet compleet. Het matras miste waardoor ik ook nog eens geen gebruik kon maken van het bed. Ik heb voor een dienst betaald waar niet naar behoren geleverd is en daarom eis ik de bezorgkosten a EUR45 terug.

De oplossing

Ik wil de betaalde bezorgkosten terug gestort hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van Extra@Home. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u meer duidelijkheid wenst. Deze zending wordt, in opdracht van onze zakelijke contractklanten door onze vrachtdienst Extra@Home bezorgd. U kunt de status volgen via https://extrahome.dirextion.nl/.

    Voor verdere informatie over het uitreiken kunt u contact opnemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764 of terecht op de website: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/extra-at-home. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur, en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen