Opgelost door POSTNL: Onredelijke strafport

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95511
Gebruiker
K.Holzmann
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Deze week kreeg ik een enveloppe, die kennelijk onvoldoende was gefrankeerd.
Want vandaag kreeg ik van PostNL een verzoek om strafport te betalen, € 2,07.
Als dit verzoek met de enveloppe was bezorgd, dan had ik de enveloppe kunnen weigeren. Dat zou ik dan zeker hebben gedaan.
PostNl ontneemt mij deze kans omdat het strafportverzoek pas dagen later bezorgd werd.

De oplossing

Ik vind dit verzoek van PostNl onredelijk en wil daarom niet betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer Holzmann,Ik begrijp uit uw bericht dat u een onterechte portokaart hebt ontvangen, dit blijkt ook bij het nakijken ervan. Daarom mag u de sticker verwijderen en de kaart retourneren met de melding 'afgeboekt in overleg met KS PostNL'.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Nienke
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    K.Holzmann
    Datum
    Prima, dank voor de aangeboden oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.Holzmann
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen