Klacht POSTNL: Onregelmatige bezorging

Klachtnummer
# 305528
Gebruiker
schipper@12
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ontvang de laatste tijd weinig tot geen post.
Ook heb ik een abonnement op een wekelijks tijdschrift.
Het is nu al twee keer gebeurt dat ik twee tijdschriften in 1 keer ontvang dus 1 week niet?

De oplossing

Geen idee, lijkt wel of de bezorger wacht tot hij zijn fietstas vol heeft voor hij de route gaat rijden.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Tegelaar,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u de laatste tijd erg weinig post ontvangt. Ik kan mij voorstellen dat u dit vreemd vindt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het komt soms voor dat post in het verwerkingsproces zoek raakt, bijvoorbeeld tijdens het sorteren of het bezorgen. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Omdat de afzender uw poststuk zonder barcode heeft verzonden, is deze niet te volgen tijdens de verwerking. Ik kan uw poststuk dan ook niet achterhalen. Ik vraag daarvoor uw begrip.

    Uiteraard zou ik uw klacht willen registreren. Hiervoor zou ik graag willen weten van welke afzenders u precies post mist, wanneer deze post is verzonden en of deze post inderdaad door PostNL bezorgd had moeten worden. Naast PostNL zijn er namelijk meerdere bezorgdiensten die de post bezorgen binnen Nederland.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Tegelaar,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u de laatste tijd erg weinig post ontvangt. Ik kan mij voorstellen dat u dit vreemd vindt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het komt soms voor dat post in het verwerkingsproces zoek raakt, bijvoorbeeld tijdens het sorteren of het bezorgen. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Omdat de afzender uw poststuk zonder barcode heeft verzonden, is deze niet te volgen tijdens de verwerking. Ik kan uw poststuk dan ook niet achterhalen. Ik vraag daarvoor uw begrip.

    Uiteraard zou ik uw klacht willen registreren. Hiervoor zou ik graag willen weten van welke afzenders u precies post mist, wanneer deze post is verzonden en of deze post inderdaad door PostNL bezorgd had moeten worden. Naast PostNL zijn er namelijk meerdere bezorgdiensten die de post bezorgen binnen Nederland.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen