Klacht POSTNL: Onregelmatige bezorging

schipper@12

Ik ontvang de laatste tijd weinig tot geen post.
Ook heb ik een abonnement op een wekelijks tijdschrift.
Het is nu al twee keer gebeurt dat ik twee tijdschriften in 1 keer ontvang dus 1 week niet?

Geen idee, lijkt wel of de bezorger wacht tot hij zijn fietstas vol heeft voor hij de route gaat rijden.

Geachte heer Tegelaar,

Uit uw bericht begrijp ik dat u de laatste tijd erg weinig post ontvangt. Ik kan mij voorstellen dat u dit vreemd vindt. Graag reageer ik op uw bericht.

Het komt soms voor dat post in het verwerkingsproces zoek raakt, bijvoorbeeld tijdens het sorteren of het bezorgen. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Omdat de afzender uw poststuk zonder barcode heeft verzonden, is deze niet te volgen tijdens de verwerking. Ik kan uw poststuk dan ook niet achterhalen. Ik vraag daarvoor uw begrip.

Uiteraard zou ik uw klacht willen registreren. Hiervoor zou ik graag willen weten van welke afzenders u precies post mist, wanneer deze post is verzonden en of deze post inderdaad door PostNL bezorgd had moeten worden. Naast PostNL zijn er namelijk meerdere bezorgdiensten die de post bezorgen binnen Nederland.

Thera
    PostNL