Klacht POSTNL: Ons vaderdagscadeau is niet geleverd!☹️

Klachtnummer
# 371542
Gebruiker
Karina0831
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De hele dag thuis gebleven, want de bezorgers van PostNl zouden vandaag ons vaderdagscadeau bezorgen. Echter, een paar minuten geleden heb ik een bericht ontvangen dat ze maandag zouden langskomen... want volgens hun waren wij niet thuis.
Echt jammer... Geen vadersdagcadeau nu!

De oplossing

Het is niet de 1ste keer en de buren ervaren het ook. Wellicht is het dezelfde bezorger die niet bij de flats wil bezorgen. Want er zijn meerdere buren die dit ervaren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket niet heeft ontvangen zaterdag, maar dat de bezorging is uitgesteld naar maandag. Ik kan me voorstellen dat dit ontzettend teleurstellend is, vooral omdat het een cadeau voor Vaderdag betrof Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    We streven erna om alle pakketten binnen één werkdag te bezorgen. Echter, hadden we vorige week te maken met een verhoogd aanbod van pakketten. Hierdoor is een vertraging ontstaan, waardoor het ons niet is gelukt om het pakket op tijd te bezorgen. Hiervoor bied ik u mijn oprechte excuses aan.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen