Klacht POSTNL: Onterecht ‘niet thuis’ notificatie

Klachtnummer
# 406830
Gebruiker
Demi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is onterecht gezegd dat ik niet thuis was. Hele tijd zit ik te wachten op het pakketje en dan zie ik in de app dat ie bezorgd bij de buren. De bezorger maakt het zichzelf makkelijk en bezorgt alle pakketjes bij 1 iemand

De oplossing

Volgende keer gewoon mijn pakket bij mij thuis afleveren en niet bij de buren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Onze bezorgers zijn verplicht om bij u aan te bellen, indien u beschikt over een werkende deurbel. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik wil uw melding doorgezetten naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen terugkoppeling.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * De track & trace code van het pakket;
    * Of u een kennisgeving heeft ontvangen;
    * Uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?