Klacht POSTNL: Onterecht ‘niet thuis’ notificatie

Demi

Er is onterecht gezegd dat ik niet thuis was. Hele tijd zit ik te wachten op het pakketje en dan zie ik in de app dat ie bezorgd bij de buren. De bezorger maakt het zichzelf makkelijk en bezorgt alle pakketjes bij 1 iemand

Volgende keer gewoon mijn pakket bij mij thuis afleveren en niet bij de buren.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Onze bezorgers zijn verplicht om bij u aan te bellen, indien u beschikt over een werkende deurbel. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik wil uw melding doorgezetten naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen terugkoppeling.

* De track & trace code van het pakket;
    * Of u een kennisgeving heeft ontvangen;
    * Uw e-mailadres