Opgelost door POSTNL: onterecht boete porto

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 65205
Gebruiker
F M
Datum
2 reacties

Details

De klacht

te betalen 1,92 euro betaalcode H03.140526.000870 .heb niets verstuurd en niets ontvangen, van 6juni -21 juni niet aanwezig .
kon op site niet zien wat het moest zijn .
Graag opheldering F Megens mailadres amegens01@onsbrabantnet.nl
Een groot vraagteken ??????????
vr gr F Megens

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Megens-Koning,Hartelijk bedankt voor uw reactie op deze website. Mijn excuses voor het feit dat u niet heeft kunnen nakijken voor welke zending u een portokaart heeft ontvangen.Naar aanleiding van ons telefonisch contact blijkt dat dit een herinnering betreft van een zending waarvan u reeds de portokosten heeft voldaan. Het spijt mij dat u deze herinnering ten onrechte heeft ontvangen. U mag deze als niet verzonden beschouwen en u hoeft deze uiteraard niet te betalen.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    F M
    Datum
    via telefoon vergissing van post nl opgelost , tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?