Klacht POSTNL: Onterecht incasso

# 51983
Peterknops

Heb nog nooit wat te maken gehad met Posnl marketing,kreeg een brief van Ultimoo,incasso,of ik 235 euro wilde betalen,voor iets waar ik niets van af weet.
Heb van postnl Marketing ook nog nooit post gehad over iets dergelijks,Weet niet waar dit over gaat.
M.v.g P.Knops

Geachte heer Knops,Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw reactie begrijp ik dat u een incassobrief heeft ontvangen maar dat u niet duidelijk is waarvoor deze kosten in rekening zijn gebracht. Ik kan mij voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Omdat ik u telefonisch niet heb kunnen bereiken informeer ik u op deze wijze.Helaas kan ik u op dit moment nog niet aangeven waarvoor deze kosten in rekening zijn gebracht. Graag ontvang ik van u de volgende gegevens om verder voor u te kunnen kijken.- Welk rekeningnummer van PostNL staat vermeld?
    - Heeft u een postbus bij PostNL?
    - Bent u zakelijke klant bij PostNL?Zodra ik deze gegevens van u heb ontvangen, ga ik hiermee veder aan de slag.Met vriendelijke groet,Tineke