Klacht POSTNL: Onterecht ontvangen portokaart H02.180713.500503

Klachtnummer
# 319028
Gebruiker
Rose999
Datum
1 reactie

Details

Klacht



Vorige week ontving ik een portokaart van PostNl.

Bij het opvragen van het poststuk blijkt het om een ontvangen verjaardagskaart te gaan.

Het betreft echter een normale (enkele) verjaardagskaart, waar door de afzender wel de juiste portokosten voor zijn betaald.

Ik ga er van uit dat het een vergissing betreft en dat het bedrag wordt kwijtgescholden.

Gewenste oplossing

Kwijtschelding

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Laufenberg,

    Hartelijk dank voor uw bericht op dit klachtenforum. Ik begrijp dat u ontevreden bent, omdat u een portokaart heeft ontvangen als geadresseerde van een verjaardagskaart. Ik kan me voorstellen dat u deze portokaart niet als een leuke verrassing ziet. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil graag kijken wat ik voor u kan betekenen. Kunt u mij hiervoor de betaalcode van de portokaart sturen? Heeft u al contact gehad met de afzender hierover?

    Ik ontvang graag uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Minke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen