Klacht POSTNL: Onterechte adresstickers

Cees Derksen

Wij krijgen regelmatig post die, ondanks het feit het volkomen juist en goed leesbaar is geadresseerd, toch door PostNL van een sticker wordt voorzien met ons adres. Dit kost niet alleen extra tijd en het vertraagt het bezorgen van de post, maar soms blokkeert ook waardevolle informatie zoals geschreven tekst op een ansichtkaart!! We begrijpen er niets van!!

Stop met het plakken van adresstickers op onze post die van een correct adres is voorzien en bezorg de post zonder de daarbij behorende vertraging en andere vervelende bij-effecten!

Geachte heer, mevrouw Derksen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat u regelmatig post ontvangt met een ‘herstelsticker’. Hierdoor koimt het voor dat de post niet meer leesbaar is omdat het over de geschreven tekst wordt geplakt. Ik kan me indenken dat u daar niet blij mee bent. Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierin kan betekenen. Hiervoor heb ik wel wat extra informatie nodig.

Kunt u aangeven of er ook een logo op de sticker staat van ons? Wanneer heeft die voor het laatst plaatsgevonden en weet u zo ook wie de afzender was van dat poststuk?

Ik hoor het graag van u.

Irene