Opgelost door POSTNL: Onterechte email, aanmaning te weinig portokosten.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 653180
Gebruiker
MHTHEO
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Regelmatig een email over te weinig portokosten betaling.
Maar er is volgens de verzendticket wel voldoende betaald.
Postnl controleert niet....

Gewenste oplossing

Dat er gecontroleerd wordt voordat ze een aanmaning sturen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over onterechte berichten welke u heeft ontvangen om portokosten te betalen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Allereerst mijn excuses voor deze berichten. Tot de datum 14 maart zijn er inderdaad voor onderfrankering welke niet correct zijn geweest bij het aanmaken van 3SOPKE en 3SOPKD labels voor zendingen

    Het label is wel volledig betaald. U hoeft de onterechte porto niet te betalen. Mocht u een betalingsherinnering ontvangen dan kunt u deze negeren. De pakketten worden afgeleverd volgens regulier proces.

    De pakketten worden afgeleverd volgens regulier proces.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen