Klacht POSTNL: Onterechte gesloten verklaring, maar geen hulp.

max

Ik zou vandaag een pakket ontvangen, sinds anderhalve dag al staat op de PostNL-site aangegeven dat het pakket op zaterdag geleverd zou worden. Nu staat er sinds deze ochtend dat er sprake zou zijn van een gesloten verklaring en daarom het pakket pas maandag komt.
Dit is een gewoon woonhuis, geen bedrijf, en er is nooit een dergelijke verklaring afgegeven. Het komt op mij ook heel vreemd over dat pas op de dag van de oorspronkelijke levering ineens die verklaring opduikt, terwijl PostNL al een tijdje wist dat ze op zaterdag op dit adres zouden gaan bezorgen.
Contact met de klantenservice leverde ook alleen verwarring op, en het is te veel moeite om met de klant naar een oplossing te kijken. Jammer.

Zorgen dat het pakket morgen bij een post-nl punt in de buurt opgehaald kan worden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een gesloten verklaring die ten onrechte op uw adres zit. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Begrijpelijk dat u vreemd opkijkt van deze situatie. Vermoedelijk gaat het hier om een incident, maar voor de zekerheid heb ik een verzoek naar het depot gestuurd om deze gesloten verklaring op te heffen. Dit verzoek wordt binnen drie werkdagen intern afgehandeld. Er volgt geen persoonlijke terugkoppeling.