Klacht POSTNL: Onterechte inklaringskosten

Klachtnummer
# 60809
Gebruiker
Precz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje uit Amerika ontvangen waarvan de waarde 120 dollar is.
Echter heb ik nu een briefje in de bus gekregen dat ik 121,75 aan kosten moet betalen (inklaringskosten)
Ik wil in bezwaar hiervoor gaan omdat dit bedrag belachelijk duur is voor de spullen die zijn gekocht (merkloze kleding).
Graag het bedrag retourneren op mijn rekening.

De oplossing

Geld retourneren van onterechte inklaringskosten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte Precious Jong A Tai,Uit uw bericht begrijp ik dat u bezwaar wilt indienen tegen uw inklaringskosten. Graag informeer ik u hierover.Bezwaar maken kan uitsluitend schriftelijk, onder vermelding van naam, adres en woonplaats gegevens en IBAN bankrekeningnummer. Hierbij vragen wij u een bewijs mee te sturen waaruit de waarde van de inhoud blijkt. Richt uw bezwaarschrift (binnen 6 weken) aan:PostNL Pakketten
    tav KR-SCIP
    Postbus 99180
    8900 NA LeeuwardenMet vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen