Klacht POSTNL: Onterechte melding dat wij niet thuis zijn op moment van bezorgen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 615284
Gebruiker
HvBweg Almere
Datum
1 reactie

Details

Klacht

PostNL heeft het papieren niet-thuis briefje afgeschaft. Helaas wordt bij ons in Almere regelmatig misbruikt om het pakketje in Almere Oosterwold niet te hoeven afleveren.
Scheelt de bezorger tijd en dus geld. Wij moeten nu tijd vrij maken op naar het afhaal punt te gaan in de uren dat het soms niet uitkomt.
PostNL die hier wat aan. Het komt te vaak voor dat wij wel thuis zijn en toch een melding krijgen dat de bezorger ons heeft gemist. Zelfs als het gewoon een brievenbus pakketje is.

Gewenste oplossing

Dat het pakketje gewoon bezorgt wordt op ons huis adres.
Geboden oplossing
1. Ik ben geen mevrouw 2. Wanneer wordt nu het pakket wel bezorgd? Waarom krijg ik daar geen reactie op anders dan een mail dat ik het zelf mag ophalen. Slechte manier van afhandelen. Dat krijg je als de bezorger niet meer langs hoeft te komen om een niet-thuis briefje af te geven. Aangezien dit vaker gebeurt lijkt er niets veranderd te zijn ondanks dat de bezorger er op is aangesproken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat de pakketbezorger niet heeft aangebeld en dat het erg vaak voorkomt dat onze pakketbezorger onterecht de melding maakt dat hij u heeft gemist. Natuurlijk snap ik dat u hierover teleurgesteld bent.

    Uit onze gegevens is gebleken dat u reeds contact heeft gehad met onze klantenservice. Onder nummer 18356637 heeft mijn collega uw klacht doorgegeven zodat de bezorger wordt aangesproken. Binnen uiterlijk twee werkdagen zal dit gebeuren. Omdat dit intern wordt afgehandeld, krijgt u geen verdere terugkoppeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen