Opgelost door POSTNL: Onterechte portokosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66021
Gebruiker
Westra
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Kaart ontvangen om 1,92 portokosten te betalen.
Hebben echter geen pakket ontvangen en ook geen pakket retour gestuurd.
Wellicht bestemd voor andere bewoner in dezelfde straat met zelfde achternaam?
Je kunt telefonisch niet reageren. ouders hebben geen internet vandaar via deze mail van een van de kinderen.

Gewenste oplossing

Annuleren van de portokosten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Mevrouw Westra-Baars,Naar aanleiding van ons telefoongesprek van vandaag 2 juli deel ik u mee dat de portokaart voor u afgeboekt gaat worden.
    U mag deze aan ons terug sturen met de melding "afgeboekt iom klantenservice".
    Deze kaart was onterecht naar u toegestuurd.Met vriendelijke groet,
    Esther KuipersKlantenservice PostNL
  2. Auteur
    Westra
    Datum
    Binnen 24 uur heeft PostNL telefonisch gereageerd en een prima voorstel gedaan. Instructies achtergelaten welke tekst op de portokaart moest worden ingevuld en daarna kaart retour zenden.
    Complimenten voor de snelle afhandeling en gedane voorstel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen