Klacht POSTNL: Onterechte strafport

Klachtnummer
# 617448
Gebruiker
haagjest
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nu voor de 2e keer een melding gekregen dat ik te weinig heb betaald voor een pakket. Eerste keer is inderdaad terug gedraaid, er was iets mis gegaan bij Postnl. Zojuist weer een melding van te weinig betaald. Volgens hen heeft mijn pakket een bepaalde afmeting, wat niet overeenstemt met mijn pakket. Mijn pakket is veel langer en weegt minder zwaar. Waarom gaat het steeds mis?

Gewenste oplossing

Zorg dat je je zaken op orde hebt, voordat je een mail stuurt dat er te weinig betaald is. Sommige mensen betalen misschien wel de strafport, terwijl dit onterecht is opgelegd. Dat noem ik oplichting.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking] heeft over een verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat u onterecht porto heeft moeten betalen. Zoals telefonisch met u te hebben besproken kan ik niet achterhalen wat er exact is fout gegaan. Echter is het voor u vervelend. Ik heb uw melding geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen