Klacht POSTNL: Onterechte strafport

haagjest

Nu voor de 2e keer een melding gekregen dat ik te weinig heb betaald voor een pakket. Eerste keer is inderdaad terug gedraaid, er was iets mis gegaan bij Postnl. Zojuist weer een melding van te weinig betaald. Volgens hen heeft mijn pakket een bepaalde afmeting, wat niet overeenstemt met mijn pakket. Mijn pakket is veel langer en weegt minder zwaar. Waarom gaat het steeds mis?

Zorg dat je je zaken op orde hebt, voordat je een mail stuurt dat er te weinig betaald is. Sommige mensen betalen misschien wel de strafport, terwijl dit onterecht is opgelegd. Dat noem ik oplichting.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking] heeft over een verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat u onterecht porto heeft moeten betalen. Zoals telefonisch met u te hebben besproken kan ik niet achterhalen wat er exact is fout gegaan. Echter is het voor u vervelend. Ik heb uw melding geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.