Opgelost door POSTNL: Onterechte strafporto

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90088
Gebruiker
Stef
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Brief laten afwegen bij AH filiaal en er €1.28 op geplakt. Hetzelfde met een gelijke brief.
Nu strafporto ontvangen voor €1.92
Achteraf een derde brief thuisafgewogen: ook €1.28
Weegt post nl met geijkte weegschalen of doet AH het anders?

De oplossing

Kwijtschelding

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pennings,Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u portokaarten heeft ontvangen voor zendingen die u heeft laten wegen bij het kantoor in de Albert Heijn. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor allereerst mijn excuses aan.De postkantoren werken inderdaad met geijkte weegschalen. U hoeft uiteraard de betreffende portokosten niet te voldoen. Ik verzoek u de sticker te verwijderen en op de kaart te schrijven 'Afgeboekt in overleg met Klantenservice PostNL' plus de datum van vandaag. De kaart kunt u daarna naar ons terugsturen door deze in de oranje brievenbus te posten.Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Tamar
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Stef
    Datum
    Snelle reactie van PostNL. Wel fijn zo'n site.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stef
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?