Opgelost door POSTNL: Ontevreden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 511550
Gebruiker
Sally
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zit nog steeds aan mijn pakt te wachten , maar nog steeds niet binnen . Mijn pakt is sinds 27 december bij jullie !! Raar
Elke dag krijg ik datum die wordt eigenlijk bezorgend en dan krijg ik melding dat de bezorgtijd nog niet bekend . Kunnen mij helpen ???

De oplossing

Om mijn pakt te vinden!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u uw zending zo snel mogelijk wilt ontvangen. Ik heb voor u gekeken en zie dat uw zending op 7 januari j.l is ingeklaard door de inklaringsafdeling. Ik verwacht dat het pakket deze week nog op de PostNL locatie geleverd wordt en u uw zending daar kunt betalen en afhalen. U kunt de zending zelf volgen via onze website of de PostNL app.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sally
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb mijn pakt gisteren op gehaald ❤️ Dankjewel
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen