Opgelost door POSTNL: Ontevreden

Sally

Ik zit nog steeds aan mijn pakt te wachten , maar nog steeds niet binnen . Mijn pakt is sinds 27 december bij jullie !! Raar
Elke dag krijg ik datum die wordt eigenlijk bezorgend en dan krijg ik melding dat de bezorgtijd nog niet bekend . Kunnen mij helpen ???

Om mijn pakt te vinden!!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u uw zending zo snel mogelijk wilt ontvangen. Ik heb voor u gekeken en zie dat uw zending op 7 januari j.l is ingeklaard door de inklaringsafdeling. Ik verwacht dat het pakket deze week nog op de PostNL locatie geleverd wordt en u uw zending daar kunt betalen en afhalen. U kunt de zending zelf volgen via onze website of de PostNL app.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Sally
Ik heb mijn pakt gisteren op gehaald ❤️ Dankjewel