Klacht POSTNL: ontslag alle medewerkers

Klachtnummer
# 405986
Gebruiker
Klipper12345
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketbezorger komt bij ons al 3 mnd niet aan de deur.
Meld niet thuis en brengt het postagentschap.
T en T geeft aan na 3 uur bij afhaal punt.
Afhaal punt zegt , wij krijgen nooit na 3 uur pakjes. pas de volgende dag na 12 uur.
Hoe kan zo een slecht bedrijf nog bestaan.??

De oplossing

Hun werk

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat de bezorger ten onrechte meldt dat u niet thuis bent. Dat is er slordig en ik wil u hiervoor namens PostNL mijn excuses aanbieden. Volgens mijn administratie heeft een collega reeds een klacht over uw situatie geregistreerd. De bezorger is inmiddels op dit gedrag aangesproken door een leidinggevende. Mocht u momenteel nog steeds hinder van de situatie ondervinden dan verzoek ik u om dit opnieuw bij ons te melden.

    Als u een briefje ontvangt ligt uw pakket de eerstvolgende werkdag na 15:00 uur klaar om afgehaald te worden. Dat is dus niet op dezelfde dag als waarop u het briefje ontvangen heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?