Klacht POSTNL: Ontvang niet alle post.

Klachtnummer
# 24840
Gebruiker
Beaatje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanaf half december ontvang ik niet alle post aan mij gericht, e-mail contact hierover gehad, maar jammer, maar helaas.
Vorige week brief ontvangen van TNT, met de mededeling dat ik € 1,08 over moest maken, i.v.m. brief aan mij gericht, die niet voldoende gefrankeerd was.
Maak € 1,08 over en krijg vervolgens toch de brief niet, Brief is in het circuit, had ik ook zonder de € 1,08 over te maken, moeten krijgen. Maar niet dus.
Hoeveel post krijg ik nog meer niet, wat je niet weet, wat je had moeten krijgen, wordt moeilijk reageren.
Met TNT gebeld, maar ze zitten er echt niet mee.
Post die aan mij gericht is wil ik ook krijgen, kan heel belangrijk zijn.

De oplossing

IK WIL MIJN POST ONTVANGEN

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Bruin,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. Naar aanleiding hiervan heb ik vandaag telefonisch contact met u opgenomen. Zoals afgesproken heb ik een melding gemaakt voor de bezorgafdeling, u gaf aan dat u meerdere poststukken niet heeft ontvangen en dat u het idee heeft dat uw post bij anderen word bezorgd. Mijn oprechte excuses voor het hierdoor ontstane ongemak. Ik ga er van uit dat deze melding voldoende zal zijn om de bezorging te verbeteren.Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten. Mocht u in de toekomst opnieuw problemen ondervinden met de postbezorging dan vernemen wij dit graag.Met vriendelijke groet,Alexandra
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen