Klacht POSTNL: Ontvang post niet, klacht niet naar tevredenheid afgehandeld

Klachtnummer
# 16147
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De postbezorging is ondermaats. Veel post wordt niet bezorgd en bij het melden van de klacht heb ik niet gevoel dat ik serieus wordt genomen. Na de afgelopen weken meermaals contactverdeling hebben gehad is er nog steeds geen verbetering zichtbaar.

Gewenste oplossing

PostNL moet de oorzaak van de ondermaatse bezorging achterhalen. Met een structurele komen en een financiële vergoeding komen voor al het ongemak.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Koff,Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg vervelend dat u uw post niet correct ontvangt. Namens PostNL bied ik u hiervoor mijn excuses aan.Naar aanleiding van uw bericht en de door u verstrekte gegevens heb ik onze administratie geraadpleegd. Daaruit blijkt dat u uw klacht reeds per e-mail aan onze Klantenservice heeft doorgegeven. Hiervoor onze hartelijke dank. Uw klacht wordt op dit moment onderzocht en uitkomst hiervan wordt binnen vijf werkdagen aan u teruggekoppeld. Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende informatie heb gegeven. Ik wil u daarom vragen om de melding op deze site af te sluiten. Mocht u in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen hebben dan verneem ik dit graag van u.Met vriendelijke groet,Willemien
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen