Klacht POSTNL: Ontvangen geld en leveren de dienst die ervoor staat niet.

sad Niet opgelost
hest48

€ 7,25 betaalt om pakket met code 3skaba434831528 a/d deur afgeleverd te krijgen. Werd bevestigd voor levering 8-6-2020 vanaf 13.45 u. tot rond 17.00 u. Later (bezorger was onderweg) werd tijdstip ineens ivm drukte verlengd tot 22.00 uur. Halve vrije dag genomen, maar geen bezorger. Rond 20.00 u was afleveradres plotseling gewijzigd in ophalen bij Primera vanaf 15.00 uur op 9-6-2020. Halve dag kwijt, Niemand aan de deur en dan ook zelf nog pas na 15 uur dus "te laat beschikbaar" ophalen.

Een tegemoetkoming voor ongemak ergernis en halve vrije dag.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Er is ten onrechte aangegeven dat de bezorging niet is gelukt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk enorm zuur dat u tevergeefs heeft zitten wachten. PostNL verplicht u echter niet om thuis te blijven voor het in ontvangst nemen van uw pakket. Daarom kan ik u hiervoor geen (financiële) tegemoetkoming bieden. Wel kan ik uw klacht doorgeven aan de leidinggevende van de chauffeur, zodat herhaling van de situatie in de toekomst voorkomen kan worden.

- uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - of er een 'niet thuis'-kaartje in uw brievenbus is achtergelaten.

Mijn mailadres is : hansrockers59@gmail.com
    Mijn deurbel is een Ring met camera,waarvan het belgeluid binnenkomt op een normale deurbel plus op mijn Ipad en Iphone, dus het is niet mogelijk dat ik het binnen niet hoor en als ik weet dat er een pakket onderweg is test ik de bel vtv.
    Er is dus niemand aan de deur geweest en er is ook geen niet thuis briefje binnen gedaan, Wel was er op het pakket een niet gedateerde Primera sticker geplakt. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik € 7,25 betaal om een pakket afgegeven te krijgen om dan zonder bericht, anders dan uiteindelijk laat die dag te zien dat ik zelf het bij Primera op kan halen en dan ook nog eens pas vanaf 15 uur. Erg makkelijk om je auto niet leeg te krijgen en de klant dan op te zadelen met allerlei gedoe. Misschien kan ik van U ook geld ontvangen voor bezorgen bij allerlei adressen om dan 1 ritje naar de Primera te maken.

Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u er van verwachten dat u snel verbetering in de bezorging naar uw adres gaat merken.

hest48
De leidinggevende chauffeur krijgt de opdracht de desbetreffende chauffeur over zijn gedrag aan te spreken en ik weet dat dit bij jongens onder elkaar, die moeten samenwerken vaak weinig of geen indruk maakt. Aan het feit dat ik voor de gek gehouden ben, zowat een hele dag heb zitten wachten om daarna toch op pad te moeten om het pakket zelf op te halen, daar gaat post nl helemaal aan voorbij. In mijn optiek wordt het steeds meer een bedrijf waar je eigenlijk liever niet mee te maken hebt, maar waar je helaas niet helemaal onderuit komt.