Klacht POSTNL: Ontvangen nabetalingskaart portokosten

Rose999

Vorige week ontving ons 7 jarig zoontje een nabetalingskaart portokosten. Het betreft betaalcode H03.1709.001009.

Bij opvraagbaar van het poststuk blijkt het om een normaal gefrankeerde verjaardagskaart te gaan.

Ik ga er van uit dat het een vergissing betreft.

Helaas is dit niet de eerste keer dat wij ten onrechte nabetalingskaarten portokosten ontvangen.

Dus beste PostNL.... wanneer brengen jullie je administratie nu eindelijk eens op orde?

Kwijtschelding naheffing portokosten

Geachte mevrouw van Dongen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een portokaart heeft ontvangen in verband met een verjaardagskaart voor uw zoontje. Omdat de kaart normaal gefrankeerd was kan ik me voorstellen dat u niet zit te wachten op deze kosten. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik geprobeerd de gegevens over het betreffende poststuk te bekijken. De betaalcode is echter niet compleet. Wilt u deze controleren en de juiste code sturen?

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    Rose999
    De juiste betaalcode had ik in het tweede geplaatste bericht geschreven, maar helaas hebben jullie dit bericht afgesloten.

Hierbij dus nogmaals de juiste betaalcode:
    H03.170919.001009