Klacht POSTNL: Ontvangen nabetalingskaart portokosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 275197
Gebruiker
Rose999
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorige week ontving ons 7 jarig zoontje een nabetalingskaart portokosten. Het betreft betaalcode H03.1709.001009.

Bij opvraagbaar van het poststuk blijkt het om een normaal gefrankeerde verjaardagskaart te gaan.

Ik ga er van uit dat het een vergissing betreft.

Helaas is dit niet de eerste keer dat wij ten onrechte nabetalingskaarten portokosten ontvangen.

Dus beste PostNL.... wanneer brengen jullie je administratie nu eindelijk eens op orde?

De oplossing

Kwijtschelding naheffing portokosten

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van Dongen,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een portokaart heeft ontvangen in verband met een verjaardagskaart voor uw zoontje. Omdat de kaart normaal gefrankeerd was kan ik me voorstellen dat u niet zit te wachten op deze kosten. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik geprobeerd de gegevens over het betreffende poststuk te bekijken. De betaalcode is echter niet compleet. Wilt u deze controleren en de juiste code sturen?

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Rose999
    Datum
    De juiste betaalcode had ik in het tweede geplaatste bericht geschreven, maar helaas hebben jullie dit bericht afgesloten.

    Hierbij dus nogmaals de juiste betaalcode:
    H03.170919.001009

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rose999
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen