Opgelost door POSTNL: Ontvanger van post in nadeel
Details
De klacht
Verschillende keren heb ik een klacht geuit over niet of beschadigde ontvangen post/pakketten. Op een aangetekende brief heb ik een jaar moeten wachten. Echter, als ik contact met Post.nl opneem, kunnen ze zogezegd niets voor mij doen. De verzender dient contact op te nemen. Lastig, als je bijvoorbeeld iets via marktplaat koopt. Als de verzender niets onderneemt, heb je gewoon pech. Nu krijg ik voor de zoveelste keer een portokaart in mijn brievenbus. Of ik even €5.52 wil storten voor een bezorgd, maar ongefrankeerd poststuk. Via de website kan ik het pakket niet uploaden. Waarom gaat Post.nl nu ook niet naar de verzender? Ik ben verontwaardigd en voel me in de maling genomen. De ontvanger (wellicht heb ik reeds portokosten betaald aan de verzender) wordt niet correct behandeld. Graag een reactieDe oplossing
ExcuusPortokaart als niet verzonden beschouwen
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.