Klacht POSTNL: Ontvreemde artikelen uit te ontvangen pakketten.

Shopaholic

Diverse maken worden pakketjes die apart aan mij worden geadresseerd samengevoegd onder éen track and trace nummer. Vervolgens wordt het samengevoegde pakket onder het nieuwe t&t nummer afgeleverd maar zitten er slechts enkele pakketjes in. In plaats van 6 zijn het er twee. Nogmaals er wordt in uw depots gestolen en gehandeld met door mij en andere ontvangers betaalde artikelen. Wanneer gaat u actie ondernemen. Dit is echt zó fout! En dat u de verantwoordelijkheid bij de verzender legt is buitengewoon kwalijk. U dient onderzoek te plegen t a v de gang van zaken bij uw depots.

Uitzoeken wat er op de depots aan "rippen" plaatsvind.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van door u verwachte pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat uw pakketten worden geopend en worden samengevoegd tot één pakket. Ik kan mij voorstellen dat u hier geen prettig gevoel bij heeft. Het is heel vreemd dat u dit probleem ervaart, want dit is geen werkwijze die wij hanteren. Uw pakketten mogen alleen worden geopend wanneer dat nodig is voor het opmaken van een douaneaangifte.

Gezien u geen concrete voorbeelden heeft meegezonden, is het voor mij niet mogelijk om dit probleem verder te analyseren en te beoordelen. Ik wil u daarom verzoeken om ons van de track en trace codes te voorzien waarmee u dit probleem heeft meegemaakt. Het fijnste zou zijn als u de track en trace codes kunt aanleveren waarmee u de pakketten had verwacht en ook de track en trace code waarmee u de pakketten uiteindelijk heeft ontvangen.