Klacht POSTNL: Ontvreemde pakket, getekend door een ander, dat nog eens op mijn huisadres is geregistreerd.

CV

Op 8 april heb ik een bestelling gedaan bij een internet bedrijf. Post NL zou deze bestelling bij mij thuis afleveren. Ik heb echter geen track and trace ontvangen en derhalve heb ik na 1 week contact opgenomen met het bedrijf. Het bedrijf wist mij te vertellen dat het pakket op 11 april om 12.24 is afgeleverd en getekend door een zekere T. Er is hierbij niet gevraagd om legitimatie. De postbezorger heeft het pakket aan deze persoon gegeven (althans volgens hun gegevens) en heeft dit vervolgens geregistreerd op mijn adres. Er is geen briefje in mijn brievenbus gedaan dat het ergens anders is afgeleverd en op werk huisnummer. Ik was op dat moment aan het werk.
Ik verzoek PostNL grondig onderzoek te doen om te achterhalen waar dit pakket is.

Ik wil weten waar het pakket is. Aan wie is het afgegeven?!

Ik kan me goed voorstellen dat u hier bezorgd over bent, omdat de status van uw pakket op afgeleverd staat en de handtekening voor ontvangst niet van u is. Mijn excuses hiervoor. Ik wil u graag informeren over de vervolgstappen.

Volgens mijn informatie is het pakket met de verzendcode 3SDLHZ017822417 op 11 april is bezorgd. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen en niet heeft getekend, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren. Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Hij of zij kan met ons contact op te nemen om een onderzoek op te starten.

CV
Ik wil weten waar heeft de postbode het pakket gelaten. Ik heb geen mede bewoner. Heb al bij buren gevraagd en niemand weet iets. De postbode moet een antwoord op geven en dit oplossen.