Opgelost door POSTNL: onveilig afleveren van een aangetekend stuk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 444049
Gebruiker
noujazeg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

het afgeven van een aangetekend stuk aan de elektricien die in de schuur aanwezig is, zonder dat er een handtekening of legitimatie gevraagd wordt.

De oplossing

verbeteren van de veiligheid van het versturen van aangetekende post

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Het is absoluut niet de bedoeling dat een aangetekende stuk op deze wijze wordt afgeleverd. Mijn excuses hiervoor. Ik heb hier direct een klacht voor geregistreerd. Binnen enkele werkdagen zal de leidinggevende de betreffende bezorger hier op aanspreken zodat dit niet weer zal gebeuren!

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
noujazeg
Datum
Uiteindelijke oplossing
De postbode wordt gewezen op een correcte afhandeling in de toekomst.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen