Klacht POSTNL: onverantwoord omgaan met post waarvoor handtekening is vereist

Klachtnummer
# 458017
Gebruiker
M.T.T. Bolt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dat aangetekende post gewoon in de brievenbus is bezorgd en dat na de melding hoe laat er bezorgd zou worden en dat ik de laatste drie cijfers van mijn ID paraat moest hebben voor een contactloze bezorging. Dit gebeurt TE vaak, ondanks eerdere telefonische meldingen. Blijf er voor thuis en dat weer dit. Ik ben hier erg boos over.

De oplossing

dat dit in de toekomst NIET meer gebeurt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan goed begrijpen dat u hier niet tevreden over bent. Ik wil hiervoor graag een klacht aanmaken. Stuurt u mij daarvoor nog uw e-mailadres?

    Zodra die is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen