Klacht POSTNL: Onverwachte en onterechte prijsverhoging

Akiborst

In november 2013 had ik de actie op een scherm gezien bij mij de multicopy van dat er momenteel geen inschijfkosten van 39€ excl. waren, vanwege de geplande verhuizing naar Vaals en dat deze kosten dan vervalden had ik gebeld naar de klantenservice, afdeling verkoop, dit omdat er op de locatie zelfs geeneens folders waren. Toen aan de telefoon kreeg ik een code die je dan t.z.t. Bij de bestelling kon invoeren, tevens had ik gevraagd of het tarieven nog hetzelfde waren. Bij het bestelling werkte de site niet met de gegevens die 109% correct waren. Opnieuw gebeld en daarbij een loze belofte van het aanmaken van een account. De postbus was vanaf 1-12-2013 beschikbaar maar door onhandigheden kon ik pas op 4 januari de sleutel op halen. Op dat moment zag ik een rekening die 60€ excl. hoger was dan de afgesproken hoeveelheid. Daarnaast lag er ook nog een poststuk van iemands anders in . Tevens heb ik dit de laatste tijd ook bij de andere postbus maar erger..

Opheffing contract en vrijstelling van betaling

Geachte heer/mevrouw Borst,Ik heb uw melding doorgezet naar de Zakelijke Markt van PostNL. Deze afdeling neemt uw klacht in behandeling en neemt contact met u op.Met vriendelijke groet,Wendy